Mobiel betalen bij Knab: jullie mening en onze vervolgstappen

Mobiel betalen houdt in dat je met je smartphone betalingen kunt verrichten op de plekken waar je ook met je betaalpas contactloos kunt betalen. Helaas is mobiel betalen bij Knab nog niet mogelijk. Er komen veel vragen binnen over wanneer Knab mobiel betalen gaat introduceren. Hier lees je wat voor feedback we ontvangen en wat onze vervolgstappen zijn. Over mobiel betalen bij Knab Jullie mening Onze vervolgstappen Geef jouw mening!
Gepubliceerd
30 juli 2020
Laatst geüpdatet
31 juli 2020
Leestijd
3 minuten
- Gepubliceerd: 30 juli 2020
- Laatst geüpdate: 31 juli 2020
- Leestijd: 3 minuten

Mobiel betalen houdt in dat je met je smartphone betalingen kunt verrichten op de plekken waar je ook met je betaalpas contactloos kunt betalen. Helaas is mobiel betalen bij Knab nog niet mogelijk. Er komen veel vragen binnen over wanneer Knab mobiel betalen gaat introduceren. Hier lees je wat voor feedback we ontvangen en wat onze vervolgstappen zijn.

Bij Knab kun je nu nog niet mobiel betalen, maar we werken er hard aan om dit te introduceren

Over mobiel betalen bij Knab

Knab ziet het belang en alle voordelen van mobiel betalen in. We werken er hard aan om dit mogelijk te maken en geven de introductie van mobiel betalen hoge prioriteit. Helaas kunnen we je nog niet vertellen wanneer mobiel betalen precies wordt geïntroduceerd. Op dit moment zijn we bezig met het ontwikkelen van de fundering van mobiel betalen.

Jullie mening

Via Knab Open, de Servicedesk en social media ontvangen we dagelijks veel vragen over mobiel betalen. De meest gestelde vragen gaan over wanneer mobiel betalen - bijvoorbeeld Apple Pay en Google Pay - mogelijk wordt bij Knab en waarom de introductie zo lang op zich laat wachten. Daarnaast wordt veel gevraagd naar het inzichtelijk maken van de planning rondom de introductie van mobiel betalen en zien we dat deze vraag vooral vaak wordt gesteld over Apple Pay.

Wat we ook veel van jullie terug krijgen, is dat het contactloos betalen tijdens de corona-epidemie belangrijker gevonden wordt. Klanten vinden het onprettig om soms toch nog de betaalpas in combinatie met de pincode te moeten gebruiken als de limiet van de pas is bereikt. Mobiel betalen lost dit probleem op. Ook om deze reden geven we het bij Knab nu nog meer prioriteit.

Wat we met de feedback hebben gedaan en onze vervolgstappen

De grote behoefte aan mobiel betalen heeft ervoor gezorgd dat dit onze hoogste prioriteit is geworden. Zoals gevraagd proberen we jullie via Knab Lab en specifiek dit artikel op de hoogte te houden van iedere stap die tijdens het proces wordt gezet. Ook hebben we op de Knab Bieb een artikel geschreven over contactloos mobiel betalen en de verschillende vormen. Hierin geven we aan hoe ver we zijn in het proces.

We vinden het belangrijk dat we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom onze producten en diensten en snappen de frustratie over dat mobiel betalen op zich laat wachten. Via Knab Lab en dit artikel geven we al aan hoe ver we zijn met de introductie van mobiel betalen, maar momenteel mogen we nog niet meer zeggen dan dat we aan de fundering ervan werken.

We willen graag zo snel mogelijk een duidelijker beeld geven van waar we ons bevinden in het proces met betrekking tot de introductie van mobiel betalen. Zodra het kan, verschijnt er op deze pagina meer informatie over waar we op dat moment mee bezig zijn. Op deze manier staat alle informatie die we hebben over mobiel betalen overzichtelijk op één pagina weergegeven.

Ondertussen houden we alle reacties die binnenkomen via Knab Open, de Servicedesk en social media over mobiel betalen in de gaten en geven we dit steeds door aan iedereen die hieraan werkt.

Geef jouw mening!

Wil jij ook graag je mening geven over hoe de planning voor mobiel betalen eruit moet zien, over welke vormen van mobiel betalen jou het meeste aanspreken of over mobiel betalen in het algemeen? Dat kan direct op deze pagina via de vragenlijst die rechts in beeld verschijnt. Komt deze bij jou niet in beeld? Gebruik dan de knop 'Geef je mening' die je rechts ziet staan, of laat je mening achter via de onderstaande blauwe knoppen. Let op: Dit is anoniem. We nemen dus geen contact met je op, maar lezen alles.

Liever niet anoniem je mening geven? Je kunt je ook opgeven voor een telefonisch gesprek waarin je producten en diensten test, of contact opnemen met onze Servicedesk. 



Cansu Dengiz
Cansu is UX Researcher bij Knab en verantwoordelijk voor het ophalen én terugkoppelen van alle feedback van onze klanten.


Deel via:

Ook interessant voor jou

Test onze producten en diensten op Knab Lab  Geef je mening

Bij Knab behoud jij gemakkelijk het inzicht in je financiën