Geef je mening op een andere manier via Knab Open

Bij Knab staat de ‘K’ van Klant altijd voorop. Dat betekent onder andere dat we onze diensten en producten ontwikkelen - en verbeteren - op basis van jullie input. Al acht jaar lang.
Gepubliceerd
1 september 2020
Laatst geüpdatet
30 september 2020
Leestijd
3 minuten
- Gepubliceerd: 30 september 2020
- Laatst geüpdate: 30 september 2020
- Leestijd: 3 minuten

Bij Knab staat de ‘K’ van Klant altijd voorop. Dat betekent onder andere dat we onze diensten en producten ontwikkelen - en verbeteren - op basis van jullie input. Al acht jaar lang.

Vijf jaar geleden...

...wilden we een boost geven aan ons motto. We vroegen ons af: hoe kunnen we onze klanten een stem geven, zodat ze ook elkaar konden helpen met vragen over onze producten en diensten? We dachten de oplossing te hebben met de Knab Community!

In de afgelopen vijf jaar groeide de Knab Community uit tot een plek waar jullie vooral veel suggesties deden voor (nieuwe) producten en diensten. Voorbeeld 1, Apple Pay! Ook al konden we niet aan alle wensen voldoen, we luisterden altijd. Dat zullen we ook altijd blijven doen.

Een overstap naar Knab Open

In de laatste jaren hebben we ook veel geleerd. We merkten dat jullie niet zozeer elkaar wilden helpen met vragen over onze producten en diensten, maar vooral een plek nodig hadden waar jullie de eigen wensen konden delen. We besloten toen de overstap te maken naar Knab Open.

Maar we blijven leren. Zo merken we dat er vooral steeds opnieuw naar dezelfde producten en diensten wordt gevraagd - een goede indicatie natuurlijk dat hier écht vraag naar is - en dat we hierover tekort schieten in onze communicatie. Onze reacties zijn niet altijd transparant genoeg. De teleurstelling hierover in jullie reacties was duidelijk. Tijd om het anders te doen, beter en transparanter!

De nieuwe manier van feedback geven

We gaan de manier waarop we van jullie leren, vernieuwen. En dat doen we - naar aanleiding van jullie tips - als volgt:

1. We gaan transparanter en gestructureerder delen wát we met jullie feedback doen. Op het nieuwe Knab Open zie je dit nu al terug, ook al is het nog niet perfect. Hier zie je - geordend per onderwerp - wat we aan suggesties ontvangen op Knab Open maar ook via klantonderzoeken, social media en de Servicedesk. Ook check je hier direct wat onze vervolgstappen zijn.

2. We willen jullie ook de mogelijkheid blijven bieden tot interactie met elkaar.
We zien dit nu gebeuren op het huidige Knab Open, maar ook via Google en onze social media. We zijn benieuwd of jullie het via Google en social media goed vinden werken. Ook zijn we nog zoekende naar de juiste manier om dit te faciliteren. Willen jullie hierin meedenken?

3. We willen jullie meer betrekken bij ons werkproces en streven ernaar om onze roadmap te laten zien en veranderingen gaandeweg daarin bij te houden.
Zo kunnen we nog transparanter worden en jullie - voor zover dat kan - duidelijkheid bieden over de toekomst!

Vanaf 1 oktober gaan we volledig over op het vernieuwde Knab Open en nemen we afscheid van deze huidige variant waarin jullie op elkaar kunnen reageren. Het nieuwe Knab Open is dan nog wel in ontwikkeling, maar daar kiezen we bewust voor. We willen juist daar met volle focus - samen met jullie - werken aan een plek die zoveel mogelijk voldoet aan jullie verwachtingen.

Wil je hierover meedenken?

Stuur een mail naar aanmelden@knab.nl met als onderwerp: Meedenken Knab Open. Dan plannen we een telefonisch interview met je in. Ook kun je je feedback direct op het nieuwe Knab Open achterlaten. We luisteren met alle aandacht naar je!



Cansu Dengiz
Cansu is UX Researcher bij Knab en verantwoordelijk voor het ophalen én terugkoppelen van alle feedback van onze klanten.


Deel via:

Ook interessant voor jou

Test onze producten en diensten op Knab Open  Geef je mening

Bij Knab behoud jij gemakkelijk het inzicht in je financiën