Persbericht: Knab vindt dubbele versterking voor directie

Maartje Cremers en Joost Brouwer zijn per 1 mei toegetreden tot de directie van Knab. Maartje gaat aan de slag als Chief Daily Use. Joost gaat als Chief Lending een nieuwe dienstverlening toevoegen aan Knab.
Gepubliceerd
24 mei 2022
Laatst geüpdatet
9 mei 2023
Leestijd
2 minuten
- Gepubliceerd: 18 januari 2023
- Laatst geüpdate: 9 mei 2023
- Leestijd: 2 minuten

joostBrouwer_maartjeCremers_knab

Maartje: Focus op wat klanten willen en nodig hebben

Maartje hield zich binnen Knab de laatste twee jaar bezig met strategie en business development. Daarvoor werkte ze zeven jaar in verschillende functies voor ING. Ze neemt het stokje over van Don van Arem die er na tien jaar Knab voor koos om zijn horizon te verbreden. Maartje stapt in met een frisse blik en een stevige focus op wat klanten willen en nodig hebben als het gaat om dagelijkse geldzaken.

“Onder Knab-collega’s heerst sinds de oprichting een intrinsieke drang om alles in het belang van de klant te doen. Onze klanten merken dat, maar willen – net als wij – dat we onszelf blijven verbeteren. Door goed te luisteren, weten we wat ons te doen staat om dé bank voor zelfstandig ondernemers te blijven. Ik heb er veel zin in om dit samen met het team voor elkaar te krijgen, waarbij we de klantwens altijd als leidraad gebruiken.”

Joost: Nieuwe stap om de bank te worden voor álle ondernemers

Tegelijkertijd begint Joost Brouwer die met Zakelijk Lenen een volledig nieuwe propositie voor Knab in de markt gaat zetten. Joost komt over van ABN Amro en is medeoprichter van zakelijk financierder New10.

“Knab zet een nieuwe stap om de bank te worden voor álle ondernemers van Nederland. Zzp’ers - maar zeker ook andere ondernemers - investeren graag in de toekomst van hun onderneming. Ik kijk er naar uit om vanuit een klantgerichte organisatie als Knab ondernemers te helpen om hun ambities te waar te maken. Er is nog veel werk te verzetten, maar we gaan ervoor om binnen de komende twaalf maanden de eerste ondernemers te voorzien van een zakelijke lening”.

Knab
Met behulp van slimme technologie helpt Knab jou meer uit je geld te halen. Door je handige bespaartips en alerts te geven bijvoorbeeld.

Deel via: