Knab onderdeel van ASR

Per 4 juli 2023 is Knab onderdeel van verzekeraar ASR. Ruim tien jaar geleden begonnen we de eerste online bank van Nederland als onderdeel van Aegon. Omdat a.s.r. en Aegon Nederland samengaan, verwelkomen wij ASR als nieuw moederbedrijf. Een sterk en positief merk dat dezelfde kernwaarden uitdraagt als Knab.
Gepubliceerd
4 juli 2023
Laatst geüpdatet
4 juli 2023
Leestijd
1 minuut
- Gepubliceerd: 4 juli 2023
- Laatst geüpdate: 4 juli 2023
- Leestijd: 1 minuut

Per 4 juli 2023 is Knab onderdeel van verzekeraar ASR. Ruim tien jaar geleden begonnen we de eerste online bank van Nederland als onderdeel van Aegon. Omdat a.s.r. en Aegon Nederland samengaan, verwelkomen wij ASR als nieuw moederbedrijf.  Een sterk en positief merk dat dezelfde kernwaarden uitdraagt als Knab.

Knab_kantoor

Knab streeft ernaar om klanten een onbezorgd gevoel te geven als het gaat om hun geldzaken. Dankzij de samenvoeging met ASR zien we mogelijkheden om die belofte nog meer waar te maken.

Maatschappelijke rol

Net als Knab hecht ASR veel belang aan maatschappelijke betrokkenheid. Ze streven naar een eerlijke, veilige en gezonde samenleving, waarin financieel welzijn voor iedereen bereikbaar is. Daarnaast heeft ASR een solide reputatie als verzekeraar en vermogensbeheerder.  We kijken er dan ook naar uit om samen te werken met het team van ASR.

Gevolgen voor de klant

Behalve bovenstaande verwachtingen, zullen Knab-klanten weinig tot niets merken van deze samenvoeging. Het merk, onze producten, diensten, de service en onze onafhankelijke manier van werken, veranderen niet. We blijven vooral goed luisteren naar de klant, zodat we precies weten waar we aan kunnen werken om te voldoen aan hun behoeftes.

Over Knab

Knab is in 2012 opgericht als klantgerichte bank voor álle Nederlanders. Dat is het nog steeds. Maar de focus ligt nu meer op zelfstandig ondernemers. Met intuïtieve financiële producten, praktische informatie en slimme features toegespitst op de behoefte van de zzp’er. Alles om de financiën eenvoudig en goed te kunnen regelen.

Nadine Klokke
Nadine geeft als CEO leiding aan Knab.

Deel via: